کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بوکان

کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بوکان

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است


به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت الاسلام اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در همایش افتتاحیه اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بوکان که عصر روز گذشته(4مرداد) برگزار شد، گفت: امروز با رشد چشمگیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد روبرو هستیم که اتفاق بسیار خجسته ای است.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم علاوه بر رشد کمی کانون ها در راستای رشد کیفی و غنی سازی خدمات ارایه شده در این مرکز تلاش کنیم.

بیگی، با بیان اینکه کانون های مساجد باید زمینه اعتماد صد در صدی خانواده ها را فراهم کنند تصریح کرد: باید با برگزاری برنامه های غنی تابستان و اوقات فراغت در جذب جوانان به مساجد گام های ارزنده ای برداریم و خانواده ها نیز با خاطری آسوده فرزندان خود را تشویق کنند تا در این کلاس ها حاضر شوند.

در ادامه مراسم، حاج ماموستا خلیفه زاده، امام جمعه شهرستان بوکان نیز گفت: مساجد سنگرهای جهاد فرهنگی و حافظ عقیده و ایمان مردم در برابر عقاید و افکار بی ارزش افراطی های تکفیری و گروه های منحرف و صهیونیستی همچون داعش و سایر احزاب هستند.

وی ادامه داد: باید با توجه روزافزون به این مکان مقدس و اهمیت بخشیدن ومراقبت و نظارت مستمر در رشد و شکوفایی آنها همت گماریم.

امام جمعه بوکان تصریح کرد: یکی راه های نفوذ دشمن سوءاستفاده از این کانون ها و محفل الهی جهت تخریب و انحراف افکار نسل جوان و مردم است که باید با بصیرت و آگاهی لازم در برابر رفع این توطئه ها آماده و مهیا باشیم.

گفتنی است، در پایان مراسم از طرف دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به رسم یادبود و تشکر هدایایی به حاج ماموستا خلیفه زاده امام جمعه بوکان و ریاست اداره سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام نجفیان تقدیم شد.

همچنین، در ادامه این همایش مدیران و رابطین کانون ها در یک گفتگوی صمیمی با مسئول کانون های فرهنگی و هنری استان به بیان پیشنهادات و نظرات خود پرداختند و پیرامون رفع مشکلات بحث و تبادل نظر شد.

۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۰
(( mohammadzadeh ))
۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۱
(( mohammadzadeh ))
۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۵
(( mohammadzadeh ))